Friday, February 4, 2011

Datang & Pergi

Assalamualaikum w.b.t & selamat pagi...
semoga semua sihat hendakNYA..

AKU   tak tau, kenapa tajuk tuh yg AKU letak...
&
AKU tak tau apa yg sebenarnya yg AKU nk kongsi pada kali ini...
AKU tak tau apakah ayat seterusnya yg akan AKU kongsi..
&
yg pasti..
perasaan inilah yg AKU rasai dikala ini..

DATANG & PERGI....

Untuk apa DIA datang 
Untuk apa DIA pergi...

Perasaan ini hadir sepintas lalu...
Memaksa hormon adrenalin bekerja dua kali ganda...
Memikirkan apakah sebenarnya yang hati AKU inginkan...
Apakah ujianNYA yang perlu aku tempuhi...
AKU harap perasaan ini...
Cepat pergi meninggalkan AKU...


YA ALLAH...
Titipkan kebahagiaan & ketenangan di hati hambaMU ini...
Seperti..
Hari-hari yang lalu...

YA ALLAH...
Kurniakan hambaMU ini kekuatan...
ketika..
Hati ini lemah dengan UjianMU...

YA ALLAH...
Hanya padaMU hambaMU memohon...

Biarkan yang DATANG kekal dihati...
Biarkan yang PERGI terus diingati....

Biarkan yang DATANG kekal menemani...
Biarkan yang PERGI tidak menghantui...

huh...tak tau apa yang aku tulis nie...
ternyata ini adalah perasaan aku di kala ini...
semoga perasaan ini pergi & tidak kembali...
aku bangun dengan perasaan suci & murni...

YA ALLAH, YA RAHMAN YA RAHIM....


No comments:

Post a Comment