Wednesday, February 9, 2011

Aku Punya Cerita..

Assalamualaikum w.b.t....
lagi beberapa minit agi jam 12.00 t/hari...
hari ini, hari khamis..
baru td aku berpeluang mngajar...
ada murid2 sendiri....
sebelum nie asyik ckgu ganti ja....

Pengalaman pertama...
tiada apa yg menarik untuk aku kongsikn...
sebab aku dlm proses utk kenal stdent...
tapi ari nie, aku buat undang2 baru...
aku bentuk stdent aku dengan cara aku...
bukan apa...
ini akan menjadi penentu aku kat sini...
klu biar ja...
maka student aku akan terbiar....
maka,,
aku biarkan mereka ikut cara aku...
aku biarkan mereka bersusah dengan cara aku...

Hari ini...
aku agak serius...
tp still ada funny lagi la...
boleh agi borak2...lawak2 ngan student...
tak nk dorg tension ngan ckgu baru...
perubahan yg aku buat, tak ketara...
aku akn bentuk dorg SLOW2...


hurm...
mood budak pn agak ok..
budak f2,,agak mudah dikawal...
tp kena tegas cket la...
minat nk blajar pun ada...
w/pn muka dorg nie nerd smacam ja...
tp ok la...
TQ untuk dorg....

udah2...
kome nk cite agi kat mike...
kome ase staket nie aje..
kalo mike nk tau ape2 agi...
tnya sendiri kat kome...
kome tak tau nk cite ape da....

p/s : belajar mengKUALE kn diri...

No comments:

Post a Comment