Monday, March 7, 2011

Bandar Diraja Story OutLine


Assalamualaikum w.b.t...
terasa sepi sunyi ari nie...entah la..tertiba ja ase cm nie..
padahal riuh ja dlm bilik guru nie...


ari nie, start ekzam selaras 1st...
keje aku buat soalan dah settle pn..
now,,,aku tak tau nk bt apa..
maka aku pn...
nk cuci semua sawang kat blog aku nie..
tp aku bukan nk story pasal ekzam.. tp pasal nie....
pasal apa??
pasal cari pasal?
cari pasal ngan sapa??
ngan fesal ka??
apa2 ja la...
tapi pasal nie....
nie la....nie gmbar pada wktu mlm...klu free, nie la tempat aku lepak...

pasal nie la, aku nk cite nie...pasal Bandar DiRaja...Kuala Kangsar...
tp entri nie, aku akn story morykan pasal kengkawan aku ja dulu...
kengkawan yg menghiasi hari2 aku di bumi Kuala Kangsar....

kami berkongsi 1 daerah,,berkongsi 1 kg..berkongsi 1kuarters & berkongsi 1 blok...
yang paling penting..kami berkongsi satu kenangan...
kenangan yg susah sama di cari senang sama dirasai..
alhmdullillah..kenangan kami semai indah belaka...
semoga ianya terus mewarnai hari-hari kami di sini....

kami disini..dengan 2 golongan dari 1 generasi..
Generasi Erudite...
2 kumbang 4 Bunga..
Kumbang yang berterbangan,,Bunga yg mekar mengharum....
maka aku dengan bangganya..
aku membongkar rhsia2 ini.....
jeng2.....


                                       ini dia..salah sorang kumbang yang aku mksdkan...
Mohd Faisal Mohamad @ Fesal...
berasal dari klate tapi membesar di T'ganu...
dia nie jugalah yg mnjadi hosemate aku...
tiap2 mlm, kitorg mkn sama2....
romantik tak??

yg ini aku la...
Mohamad Hamimi Bin Majid & Mie & Heei...
ada jugak pnggil aku heeimy...
dilahirkan di Kedah & membesar di kedah...
InsyaALLAH...segalanya Kedah...
ini kumbang kedua..
tak da nk cite la..diri sendri la...
blur2....

ini bunga yg sulong....
namanya nor aini bin nordin @ eniey...
asalnya Ganu....
menjadi ketua chef....
yang paling penting..
masih single..ye ka???
no tepon tak da..h/p dia hilang...
hahaha...




ini dia...bunga yang ke-2...
masih single...so,sape yg berminat....boleh la hubungi aku...hehehe...
norhidayah suhami @ dayah @ yaya @ mek yah...
berasal dari batu pahat, johor...
ada cket la jawanya kat dia...
percaya...moh datang kuale..
jumpe dia....
bendahari mesyuarat tingkap....
awal minggu kecoh minta duet....


                                                            yang nie yang ketiga,,,
bungan di taman larangan.....
masih single tp da sign dh..hehehe
yang nie namanya kikie rice coker...
tak2...lawak ja...
kikie reskia alias...yang berasal dari sabah...
antara individu yg mnyediakan sntapan diraja buat rumah sebelah...
kekalkan prestasi,,lebihkan nasi....


ini adalah kuntuman bunga yang ke-4..
berasal dari sabah...
pemilik nama, Hercy Cressy Harry...entah, betul ka tak ,aku tulis nie...
masih single....
so....what???


mereka2 yg di atas ini la yg mnyerikan kehidupan kuale kangsar.....
banyak kenangan bersama...
semuanya..bercampur menjadi tomyam....
tengk tomyam nie ha...
sedap gila...
ini dia...aku yg masak...tp dorg2 yg kat atas tuh yg potong sayur sume...
tp tak kisah la....yg kisahnya..sedap or tak....


dah2...aku tak nk cite agi...
aku nk tunjuk ja...
tunjuk snap2 yg telah berjaya kami rakam bersama...
semoga ia akan kekal diingtan...
saksikan.....


syuhhhhh......
 
merantau dari t.malim ke kuala kangsar...
merelease kn tension di dataran putra.. besh kat sini...

4 org balik ke t.malim..termasuk jurukamera....
5 org bersiar2..meronda..merempit.....
mengKFCkn diri.....agak besh..kami tempah KFC 24 jam...
pic nie...bru complete squad kitorg....
4 orang wakil kuale kangsar....nie la lect, kitorg....
nie dia,,,4 org yg terlibat as fasi kat lubuk kelah...ada pnumpang dlm nie...
 aku lah penumpangnya....aku join kem sek org laen...



alhamdullilah...siap juga akhirnya....


p/s : sayonara.....
kenangan itu disimpan dimemori, dikenang dilaptop...disimpan di blog....

1 comment: