Thursday, March 31, 2011

Cerita Aku Lagi...

Assalamualaikum & Salam Aspirasi Wawasan...

Lama bebenor dh asanya aku tak bersihkan semak samun kat sini...bukan tak da story tp nk say sory sebab buat2 busy kerana asyik dok naek lory dri malam sampai pagy sehingga tak sempat nk gosok gigy....

maka hari ini,, beta nk cite la..nk cerita beberapa cerita lalu ingin mengata sepatah dua kata kepada mereka-mereka yang patut dikata..maka beta akan katakan tentang perkara-perkara yang perlu diperkata:::

antaranya adalah :

1) aku telah terlibat dengan Kem Pra-Universiti Clifford as guru sokongan...besh jugak kem tuh...maka aku dengan steadynya telah menjual ubat2...biasala,,maen ujian penglihatan, pendengaran & fokus....sangat menghiburkan...& dapat fedback yg baek dari students n cikgu....

2) aku telah dipilih menjadi pegawai teknikal olahraga...di Kejohanan Olahraga MSSD Kuala Kangsar kali ke-42..macam best pada awalnya..tp..hurm..yg bestnya coz boleh maen hujan & tak payah msuk kelas..hehehe...kat sini, geng2 praktikum Kuala Kangsar bergabung...(Mie, Fesal, Yaya, Herce, Eneiy, Kiki, K.Cik, Cik Yam)....boleh belajar cket2,,tp bnyk benda yg perlu dijadikan ikhtibar....

3) Di Observe buat kali kedua oleh guru pembimbing..Cikgu Yusri..kali ini lebih santai,,tak da tekanan!! relaks ja..buktinya...sebelum kelas, aku sempat maen FB.tengk...dh tak kisah pun..but everything ok...sehinggakn aku tealh SINGKIRkan sorg students dari kelas.....sebagai pengajaran buat rakanNya yg laen....

(gmbr2 lepas nie,,busy2)

No comments:

Post a Comment