Monday, April 4, 2011

Jalan2 Cari Makan....

Assalamualaikum w.b.t & salam bicara minda...


Yes..yes...ada masa free cket ari ni...
jd aku pn, berhajat nk berkongsi cerita aku...cerita aku dengan member2ku...
tak tau la, cm na nk mula cerita nie...
tp aku akn bermula disini...
dimana?? di sini....
di mana-mana ja la...
ada aku kisah...


journey to taiping...
setelah merancang, akhirnya terancang...
aku ngan kengkawan aku...akhirnya...
dapat jua tiba di bumi taiping..
walaupun aku lebih dulu, smpai kat sana...


aku pergi awl cket dri dorg yg laen..
aku bt support kat team bola Kuala Kangsar...
kuar joging ngan dorang...
sehinggalah member aku smpai...


di sini baru la bermula...
bermula la cerita..
antara aku dan dia...
dia dan mereka...
di bumi Taiping tercinta...
senyum ketawa riang bersama....
saksikan lah bersama...
erti gembira yang penuh teruja....


detik2....


 ini lah kami berERUDITE....ready untk pnjat Bukit Larut..huh..penat ooo..bukan penat panjat,,penat bergambar..kuang3....




untuk pengetahuan pembaca semua..setibanya di Bukit Larut..kami telah terpilih menjadi DUTA bagi kempen Cintai Hutan Kita...nk tak nk, kena trima...dorg pksa kami jd jugak2...well....


Pic nie di snap selepas aku ditemubual oleh wartawan Berita TV....bagi tujuan promosi Bukit Larut sempena Minggu Melawat Taiping....


Bagi memenuhi permintaan member2,,aku terpaksa bergambar ngan dorg...tngk tuh, ada da yg merajuk...aku penat la...siyes,,sume nk mbek gmbr aku...

 tengok nie...nk jugak bergambar ngan aku...berebut2 plak tuh, nk dok sebelah aku..
aku pelik ngan dorg nie..nk tumpang glemer la tuh..... 

akhirnya...dapat juga aku pujuk dorg...aku nk rehat..tak nk bergambar dh ngan dorg....
boleh pun..tengk tuh...hurm...jeles plak aku...

 adoiii.....tengok2.....sibuk ja nk masuk sama..padahal, time nie wrtawan tuh nk mbek gmbar aku ja.....

 nie la...nie la...pic yg aku suka...tak tau kenapa..mungkin sebab baju aku sama kaler ngan sign kat belakng tuh kot....hehehe

 aku tumpang ja pic nie..geli weyh ngan ular tuh...tak sanggup aku....

 hehehe....bersemangat untuk jln2...mencari binatang feveret semua...agak2 apakah binatang tuh..??

ini adalah pic yg terakhir...penat dh nk upload...hehehe...
nie kat kuala sepetang...datang la..pergi mkn mee udang kat sana...restoran mak jah...
sedap.....

berakhir sudah kisah jalan2 cari makan...
best..tp penat..tp sakit ******..tp....bnyk lagi la tapinya....
yg penting...
aktiviti yg dirnacang berjalan dengan lancar...
minggu depan..
pergi camping pulak kot...

wassalam....
jom2....

No comments:

Post a Comment