Saturday, August 13, 2011

TerKonvo Jugak AkhirNya...

Salam Ramadhan...
TIGA BELAS bulan kemerdekaan tahun dua ribu sebelas bersamaan dengan TIGA BELAS bulan Ramadhan Al-Mubarak empat belas tiga puluh dua hijrah...bersamaan hari ini..hari aku mengupdate blog nie...
Baru skrunk aku terpanggil untuk membersihkan segala mcm debu2 di laman nie...laman rumah pn tak cuci, sibuk ja cuci blog...arghh,,lantak la...

nie kisah lama la..
biar la...saje ja!! nk kongsi...
kisah aku konvo..
aku dah abesh blajar kat UPSI..
tp Tak abesh agi blajar kat dunia nie..
kerana belajar bukan untuk dunia..tapi belajar juga untuk akhirat!! maka...
tak salah rasanya...kata2 pujanggaku...

BELAJAR LAH SAMPAI LUBANG CACING...


Alhamdulillah...
pada jam dan ketikanya,,aku ditakdirkan untuk konvo...
maka berjalanlah aku dari AUDI ke SITC...
ditemani bunga2 indah....
dihiasi kerlipan kamera yang tidak sudah....
aku menapak ke SITC...

menapak ke dunia baru.....

MOHAMAD HAMIMI MAJID...
dah panggil pn nama aku..
maka aku pun naek...
pergh...cukup skema..tak pernah aku seSKEMA itu...
berjalan dengan senyuman....
tunduk dengan senyuman...
segalanya dengan senyuman....

 untuk berjaya, ianya bermula dari langkah yg pertama...

 terima kasih daun keladi...3 4 tahun naek stage lagi...insyaALLAH..

akhirnya....
ianya menjadi milik aku...
jadinya berakhirlah kisah ini...


Ribuan terima kasih ibu dan dan ayah..
En.Majid Bin Yahaya dan isterinya Tijah Bt Mahmad (mak aku la isteri ayah aku tuh)...
kakanda, adinda, rakan2da,...
tidak lupa jugga...
teristimewa buat ....
Ayahanda dan ibunda di FSSKj....
Mama dan papa di UPSI...
Terima Kasih semua...
kerana kalian...

 untuk mereka2 yg menjadi tulang, saraf, kulit & otot kepada kejayaan ini...

terima kasih kepada mereka yang menjadi mata dan telingaku di bumi UPSI.. 

kejayaan ini milik semua.....
AKU 
BERGELAR
ALUMNI SULUH BUDIMAN....






No comments:

Post a Comment