Sunday, December 19, 2010

Hujan DiTengah Hari...

tet..tet..tet...
1 Message Received...ada sorg mamat tuh...suke bangat time msg smpi...



bila dia bc msg tuh..muka trus berubah...bukan berubah jd Goku atau Gohan...tp...
air muka sedih jelas terpancar dari riak wajahnya...
sapa tengok time tuh..memang terharu sngt2...
nak tau apa ada dlm msg tuh....cuba teka? xnk teka...teka la jugak..plez ea awk...
teka la...hehehe...ok2...fine...xnk dah...

Msgnya lebey kurang cm nie la...

AKU CERAIKAN KO TALAK TIGA..cukup ka 3??
mcm nie la...hahahaha
siyes beb, lebey kurang cm nie mksdnya...
tp sebenarnya...






ASSALAMUALAIKUM AWK, SAYA RASA KITA TIDAK BLEH BERSAMA LAGI...SAYA DAH CUBA UNTUK MENYAYANGI AWK...TP SY XBOLEH AWK...KITA TIDAK SERASI BERSAMA..SAYA HARAPA AWK HALALKAN SEMUANYA.SEMOGA KITA JD KAWAN LEPAS NIE....

Inilah msg yg telah dieseikn oleh gugurlz tuh...mudah ja kn?? xnk.....buang...xtau la...
sekejam mana CINTA dihati gurls tuh...
sedeh weyh,,walaupun bukan aku tempat tuh...
tp tuh la...aku tumpang rasainya sebagai sorg kawan....





aku harap buat member aku nie..relax la...
ada hikmah untuk itu...
yg terbaik sudah menanti kita...
redhailah segalanya....
smile & smile...
strong & strong...

Buat gurlz tuh....thniah anda telah berjaya mengalirkan air mata lelaki...
klu aku jumpa ko,, aku blanja teh tarik kurang ajar 1...ley??
xtau la,,apa aku nk ckp kat ko...tapi antara kata2 manis yang aku ley ckp lebey kurang cm nie la...
bunyinya....

ADA UBI ADA BATAS, ADA HARI BOLEH BALAS...
ADA GELAS GELAS KACA, LEPAS NIE KO PLAK MERASA...


Kira agak sopan ape?
xgitu......

cukup2..
aku nk pujuk member aku nie jap...
alalala...





p/s: syg berpada, benci jgn sekali...(ada kaitan ka?)

No comments:

Post a Comment