Wednesday, December 22, 2010

Teman & Persahabatan

Aku Kenal Dia...
Aku Kenal Dengan Bait Bicara...
Aku Kenal Dengan Raut Muka...
Aku Kenal Siapa Namanya...
Aku Kenal Hati Budinya...
Menjadikan Kita Ikhlas Bersaudara...

Berjabat Tangan Erti Persahabatan...
Bertukar Senyuman Erti Pertemuan...
Tertulis Sudah Kita Adalah Teman...
Terjalinlah Satu Ikatan...
Antara Kau, Aku dan Teman...
Utara, Timur, Barat dan Selatan...
Kita Bersatu Atas Semangat Setia Kawan....

Susah Senang Hadapi Bersama...
Suka Duka Berkongsi Cerita...
Paha Kiri Dicubit Kanan Terasa...
Sayu Hati Menitis Air Mata...
Mengenangkan Kenangan Antara Kita...
Bersama-sama Untuk Segalanya...

Pertemuan Pasti Ada Perpisahan...
Tiada Kata Yang Mampu Melawan...
Redhailah Perpisahan Ini Teman...
Kerananya...
Tersembunyi Hikmah Kehidupan...
Mengajar Kita Erti Persahabatan...
Satu Cerita Seribu Kenangan...
Abdikan Ia Di Ingatan....


Mike Hotel Mike
Res-Q Kedah D.A

No comments:

Post a Comment